Wat te doen bij storing
Last updated
Last updated
Als een toetsafname wordt onderbroken door een storing van de techniek (internet, computer) kan na het herstel van het probleem de toets worden hervat. Aangezien de resultaten altijd direct worden opgeslagen, gaat de leerling automatisch verder waar hij/zij gebleven was. Als een leerling niet verder kan met de toets, sluit je de AMN app. Dit kan op onderstaande manieren.
Chromebook: de toetscombinatie CTRL + W.
Windows computer: de toetscombinatie ALT + F4.
iPad: klik twee keer op de Home-knop.
Na een storing (of als de toets om een andere reden helemaal is afgesloten) kan de toets gewoon weer worden opgestart. Je kunt hiervoor de stappen volgen uit . De toets wordt hervat bij de opgave of de instructie waar de leerling was gebleven. Eerder gegeven antwoorden zijn bewaard. Als er een internetstoring is geweest (waardoor de laatste resultaten niet op de AMN server konden worden opgeslagen), is het belangrijk dat de leerling verder gaat op dezelfde computer waar hij/zij op heeft gewerkt.
Als de storing niet is op te lossen door bovenstaande handelingen mail (helpdesk@amn.nl) of bel (026-3557349) ons dan. We helpen je graag!